mY Frenz

Isnin, 30 Mei 2011

Sokong barcelona tapiiiiiiii...



Tepat pukul 2 pagi sebelum perlawanan bermula antara barcelona dengan mu aku sudah berada di kedai mamak dengan kawan-kawan,Masing-masing sudah  memilih pasukan pilihan mereka.Kebanyakkan mereka nie memamg penyokong tegar barcelona termasuk aku..hehe..Meriah kedai mamak tue,rasa macam kat stadium pun ada..heheh.Borak punya borak tak sedar game dah nak mula.Keadaan diam seketika sebelum wisel permulaan dibunyikan entah sebab apa aku pun tak tau..Selepas tue riuh rendah dibuatnya kedai mamak nie dengan penyokong masing-masing..

Awal game mu control bola punya la cuak,Lebih kurang dalam 10 minit lepas tue barcelona control pula. time tue aku rasa pemain mu terkena bola kat tangan dalam kotak penalti .punya la tak puas hati penyokong barcelona kutuk pengadil..Macam la pengadil tue dengar..hahaha..Tapi aku tumpang sekaki kutuk pengadil tue..Adat la tue kan.huhu.. Tak lama lepas tue barcelona jaringkan gol pendahulu, kalau tak salah pedrov nama penjaring gol tue, Lonjak sakan aku dari kerusi tanda gembira yang tak terucap..Penyokong mu senyap tak terkata..hehe..puasss aku..puasss..hahaha..

Tak sampai 10 minit Roney Jaringkan gol penyamaan..Tersentak ulu hati aku Roney jaring gol..Nasib sangat je tak ada lemah jantung..Geram aku tengok penyokong mu nie..Yang kawan-kawan aku ushar lain macam je kat aku.Tamat separuh masa member aku tanya "we hang sokong geng mana??".. "Barcelona awat..??".
"awat hang pakai baju mu hang geng lalang nie..hahaha.."..Aku pun tengok baju.. Ya ALLAH.. Memang tak sedar baju mu yang aku pakai.. naik merah sembam muka aku..hehe..Mujur kawan aku bawa sweter,bolehla aku pakai..Harap-harap tak ramai yang perasan time tue..Teruk juga la aku kena 'bahan' hehe.. Memamg rasa macam nak bakar je baju tue,macam mana aku boleh tersilap pakai,.macam mana aku boleh tak perasan,padahal dua tiga kali aku tengok cermin sebelum pi tengok bola..kenapa depa tak tanya soalan tue awal-awal..hehehe.. Keputusan malam tue barcelona menang besar 3-1..




.
Comments
4 Comments
    
    

4 ulasan:

aDaH CuLLen berkata...

aik, supporter barca, tp ade jersey man u? pelik..pelik...haaa

BLoG iKuT "DaN" berkata...

hehe..jersey mu memang ada..dah lama tak pakai.. nTah macam mana boleh amik baju mu..masih heran lagi nie..hehe..

Mijoe berkata...

salam Nizam..

he he..salah pilih jersey ke bro? :p biasa la tu.
anyway, congrats to Barca sebab menang lagi Champions League! Selagi Messi, Xavi dan Iniesta ada kat Barca, memang susah la MU ataupun team2 lain nak kalahkan Barca ni! :) Messi tuh memang out of this world!

BLoG iKuT "DaN" berkata...

messi 2 dah mcm alien.. hehhe..
:-)