mY Frenz

Isnin, 31 Januari 2011

KEMBALIKAN (1)

Sambungan- Jika ia tidak membawaku keluar aku risau segala janjinya kepadaku dahulu akan memakan diri kembali, ketika itu mungkin ia akan teringat kembali kata-kataku ini kepanya. Ia akan teringat kembali apa yang telah ia buat kepadaku pada waktu itu.insan yang tidak bersalah dipermainkan, Tapi itulah Hakikatnya kehidupan sekarang, tidak sama seperti zaman burung merpati lagi, Tetapi perangai kita tidak ubah seperti zaman jahiliah..!!! Setiap yang jujur bersama keiklasan akan ditindas dipijak-pijak tanpa belas kasihan sehingga tiada ruang untuknya kembali bangun,Begini kah manusia zaman ini..?? aku mula keliru,Terduduk aku memikirkan,Hati kecilku berkata "ko biarkan je kenape nak susah-susah pikir..?? zaman ini lah terbaik.. ko boleh buat ape saje yang ko nak,,.ko bebas".. Namun aku  bingkas bangun melawan kata-kata hati kecilku itu,kerana ku tahu di hatiku terpalit titik-titik hitam yang membuatkan aku tidak percaya kata-katanya.. Tengah asyik aku berkhayal memikirkan dirinya tiba-tiba... (berSABung)
Comments
0 Comments
    
    

0 ulasan: