mY Frenz

Sabtu, 8 Oktober 2011

Susah untuk memulakan sesuatu yg dah lama aku tinggalkan..

 Lama sudah aku tak update blog nie..
Naik semak aku rasa..heh..heh..heh..
Nak mulakan sesuatu yg dah lama kita tinggalkan memang susah,,
Tapi apabila kita dah mula lakukan ia dah menjadi kebiasaan dan tak susah seperti dulu lagi rasanya..
Oleh disebabkan itu zam gagahkan diri ini menulis juga la..kan..kan..

 Banyak benda yang nak diceritakan tapi entah kenapa tangan nie berat sangat... Nak Kata sibuk tak la sangat..
Malam-malam zam free jer..hehe..

Bagi kawan-kawan yang sudi follow tue terima kasih naa.. nanti zam follow pelan-pelan..
terima kasih juga kepada sesiapa yang terbaca apa sahaja di dalam blog yang tak seberapa nie.. hehe
terima kasih terima kasih terima kasih ..

Susah untuk memulakan sesuatu yang dah lama kita tinggalkan,
Tapi bila ianya dah bermula,Rasa susah itu sudah tiada.. :-)
Comments
2 Comments
    
    

2 ulasan:

Leadership Developmant Training berkata...

selamat siang sahabat
berbagi sedikit inspirasi pagi..^_^
"Kesuksesan itu tidak memandang siapa kita, dari mana kita, dan bagaimana kita.
Tapi kesuksesan itu hanya melihat doa dan kesungguhan kita saja.."
semoga hari ini lebih baik dari kemarin..^^
ditunggu kunjungnnya sob http://www.nolimitadventure.com/

Norsafuan Narihan berkata...

Memang la untuk perubatan. Orang sekarang minum bukan untuk buat ubat dah. Tapi buat kepala jadi stim pening. Bukan secawan tok, satu botoi untuk sorang tok. Macam2 depa duk campuk ubat batuk dan ubat nyamuk , air coke , exstra jus. Apa yang aku nampak. Ketom ni lagi teruk dari penagih dadah. Sehari tak dapat rasa lain macam je badan. Hingus meleleh badan sakit2 lesuu.. Lagi2 pulak orang yang dah tega tu. Kena cas minum dulu baru boleh buat keja. Kalau tak kena depa macam ayam berak kapur je #LOPU??? Dulu aku pun kaki ketom. Tapi apa yang aku dah rasa. Alhamdulillah , terus berhenti. Mana badan yang kurus tu. Bila mnum koroi ni,, lagi bertambah kurus kering. Makan dalam poikk.. Getah air ketom ni la yang buat piauu. Sebab tu lah depa suma duk kucaii2 daun tu,, bagi pekatt lagi piauuu?? Dan getah ketom ni jugak lah boleh buat hangpa suma meninggai.. Getah and habuk ketum tu melekat kat hangpa punya organ dalaman. Contoh; Hati , buat pinggang tersumbat??