mY Frenz

Sabtu, 4 Jun 2011

Hadiah hari perkahwinan kawanku

Assalamualaikum..:-).

Tak sabar rasanya menunggu tibanya majlis kawin kawan aku 5 haribulan nie..hehe..hampir terlupa pula aku pasal hadiah,kalau teringat pun apa yang aku pikir nak bagi botol susu je..takpun pampers.Nasib sangat ja aku teringat,Kalau tak jangan harap la nak dapat hadiah dari aku..aku seorang yang agak-agak kedekut..haha..
dalam bahasa lainnya suam-suam kedekut..

Bila dipikirkan balik hadiah botol susu dengan pampers dah basi sebagai hadiah untuk kenakan kawan kita yang nak kawin,Oleh sebab itu aku pikir la cara lain,biar hadiah yang aku nak bagi  nanti dia ingat sampai bila-bila..hehe

Nak tau hadiah apa yang aku nak bagi..?? jeng jeng jeng..
Kereta? uishh agak-agak ar kan,aku pun takdak kereta lagi,
Laptop? Juga bukan,
i pad? hurmm jap nak pikir..Rasanya tak kot..kedekut mengatasi segalanya.. aku hadiahkan jam loceng je.hehe..
Sebab.?? entah la,,Tapi yang aku tau aku nak gangu waktu malam pertama dia dengan jam nie..hehhee..
Macam mana..?? First sekali beli beberapa biji jam loceng, Kemudian set alarm jam tue pukul 2.00am,Selesai set korang bungkuskan jam-jam tue  dalam kotak biar kemas sikit..
Kalau boleh balut biar susah untuk dibuka.
Pastikam pembalut tidak menarik perhatian dia untuk buka lebih awal kerana kita nak gangu dia pukul 2.00am.. di dalam kotak tue tulis pula ayat nie "Selamat Pengantin Baru,Jangan gopoh-gopoh.Baru pukul 2 pagi.Jangan maree aa"


Kalau betul-betul rancangan nie menjadi ampa boleh bayang tak..?? rancak kan..hehe
2.00am waktu yang tepat aku rasa.. Tengah mengayat Jam bunyi,kalau 1 tak apa tapi 2 3 biji jam aku nak letak nanti.. Mesti riuh punya satu rumah dengan bunyi jam tue nanti.Aku dah dapat bayangkan dah nie..hehehehe..

Nak tau jadi ke tak kena tunggu 6 haribulan nie,
kalau dia call maki-maki maknanya jadila tue,
Kalu dia diam maknanya tak jadi la tue.. kalu jadi aku akan cerita len.. :-) minta-mintak menjadi..hehe
Comments
0 Comments
    
    

0 ulasan: