mY Frenz

Khamis, 9 Jun 2011

Otakku berGeGaR

Assalamualaikum.

Hari nie aku nak ceritakan pengalaman 2 hari otakku bergegar..
Peristiwa nie berlaku ketika aku tengah dok membelek blog nie ar,
Masa tue aku nak tulis cerita baru,dan masa tue juga idea entah apa-apa masuk dalam otak aku dan mengangu idea asal yang aku nak tulis.. Waktu tue kepala aku 'hang' sekejap,tak boleh bergerak,. Dalam 5 minit kemudian barula oke balik.. Cuma kepala aku pening sikit.

Lepas tue aku terus ambil panadol dan makan..Ingatkan makin sembuh rupanya bergegar otak aku.. Cuba ampa bayangkan aku dok saja tak buat apa kepala aku vibrate.. Tak jadi kat ampa tak apa la,jadi sekali tau la macam mana seksanya kepala 'hang' pastu kepala vibrate,.

Aku rasa kepala aku berat dari badan,Bila berdiri je terasa nak jatuh kebelakang.Bila nak ke dapur minum air aku lalu berlatar belakangkan dinding rumah, Ampa paham tak..? Macam nie,, aku berdiri dan bahagian belakang badan aku dirapatkan ke dinding pastue aku gerak la badan pelan-pelan ke dapur smbil tangan pegang kepala.. Faham dah kan..hehe..

Bila dah rasa oke aku keluar dengan kawan aku layan kopi tengah-tengah malam.Tapi sebelum sihat ada lagi masalah yang timbul. Masalahnya aku tak paham apa yang member aku cakap,Member aku kena cakap sepatah demi sepatah perkataan baru aku paham.. Yela kalu laju sangat mana dapat detect apa yang dia cakap.Bila dah faham aku pula tak tau apa yang nak cakap,Bagi tak menyakiti hati dia aku lemparkan senyuman..


Dah la.. Abaikan cerita nie..rekaan je..hehehe
aku tak tau nak ending..hehe.. dunia,,dunia,,
Comments
7 Comments
    
    

7 ulasan:

Srikandi Cinta berkata...

Huhu, good try.. dah boleh la tu wat cerita..

...Minah BluR... berkata...

Haha... Minah BLur paham..
sakitnye yang amat.. jalan pn mamai

Andrik McVean berkata...

hi there i have just followed your blog and i hope you can follow me back..i like your blog...i will be waiting you in my blog..cheers

azie berkata...

aku pn dah rasa pening baca ni hehe,

Yunn Sarah berkata...

bace ending dye jek , otak saya da senget ..=)

shedameor berkata...

symptom2 barah otak la tuu. bhahaha :DD

BLoG iKuT "DaN" berkata...

kawan2 semua doakan aku oke.. heh..heh