mY Frenz

Selasa, 21 Jun 2011

SeNYuMLaH

Assalamualaikum..

Terketar-ketar jari cari huruf nak menaip tak jumpa.. Tapi apa-apa pun aku tetap nak tulis,

walaupun aku taip dengan jari telunjuk..hahaha..


Oke la,, Cerita sal senyum nie kadang-kadang aku tengok ramai yang muka chom ja..
Bagi aku apa salahnya dia senyum walaupun ketika tue dia mempunyai masalah.. Bukan susah pun nak senyum..
kan..? Ramai lagi orang yang ada masalah tapi masih mampu tersenyum..Kalu fikirkan masalah sampai bila-bila  masalah tue tak habis..

Ce senyum nak tengok.. ^-^..

Ce senyum sekali lagi.. ^-^

Lagi sikit.. ^-^

Sikit lagi..

Biar  sampai telinga.. ^-^

Haaa tue boleh pun senyum.. :-)

Cantik,comey,macho,hansem semua da kat ampa.. hehe..


Dah tengah dok senyum elok-elok pe kata tengok cerita nie jap.. Yang masih dalam keadaan kebingungan tue cuba tengok cerita nie juga..

*Sebelum tue Klik buton stop kat radio Blog nie.








Macam mana ada rasa nak senyum tak..?? hehe
Comments
17 Comments
    
    

17 ulasan:

Nini Hartini berkata...

betul tu... ada org bila bad mood habis dgn semua org dia nk tunjuk bad modd nya tu...klu akak tak reti nk mcm tu. tgh moody pn masih boleh senyum kt org x bersalah

Heart In A Cage
.

BLoG iKuT "DaN" berkata...

hehe.. senyum tue bagus untuk kita dan juga org lain.. btul kan kak.. :)

Liyana Zahim berkata...

UTK HASIL YG LBH BKESan taiplah dgn gig.. Nescaya tidak ketaran blaku.. Sekian..

.:Wawa Awlas:. berkata...

ce senyum klu tukar jadik ce cenyum pon comel gak ha... ;p

Khairil berkata...

kadang2 senyum ada makna tu... :)

Yunn Sarah berkata...

hyep lupa nk bgtau .. saya ad tag belog awk kat contest yg sy msok ... sudi2 la tgk k...

http://yunnikeysarah.blogspot.com/2011/06/contest-nak-perfume-lancome-free-tak.html?showComment=1308990112263#c8319536228674273756

BLoG iKuT "DaN" berkata...

Liyana Zahim-hehe..oke2 pasnie zam cuba.. heh..heh..kalu bergegar kepala zam siap awk..heh..heh

Wawa Awlas-ha,a la.. comey la.. ce cenyum.. nampak manis la.. ce cenyum ce cenyum.. ce cenyum sekali lagi,.. hehhe.. kalu zam tau
dah tulis nehh..hehe

Khairil-heh heh heh.. mcm tau2 ja..

Yunn Sarah-oke2 dgn pantas zam masuk.. :-)

diana berkata...

jom senyum2 kat blog akak..:)

BLoG iKuT "DaN" berkata...

jom2.. :-).. nie yg sronok nie.. hehhe..

saya afi berkata...

senyum itu sedekah! :D

BLoG iKuT "DaN" berkata...

heh..heh.. ya betul tue cik afi.. slalu2 la senyum.. :)

Siti Suriani berkata...

senyum.. xperlu kata apa2. hehe


http://misssabrinaa.blogspot.com/2011/07/i-got-nightmare.html


http://misssabrinaa.blogspot.com

m&m's berkata...

xleh tgk.....T__T

maya anis berkata...

snyum sokmo...xperlu kata apa2...

PatintuutPatin berkata...

nice lah content belogg :)

Fyzal berkata...

this video.. seriously make me smile :D nice video. mamat tu tak sangka pun yang dia akan buatkan mak kepada perempuan tu senyum. story line pun sgt nice. clean.

BLoG iKuT "DaN" berkata...

Siti Suriani - :-) ya betoi2..heh..heh

m&m's- yeke x boleh tengok..?? cuba try skali lg.. :-)

maya anis - :-)ya betoi 2..

PatintuutPatin- trima kasih.. :-)

Fyzal - trima kasih..snyum mampu membuat kita dgn org lain jdi lbih positif :-)