mY Frenz

Sabtu, 14 Mei 2011

KeJa Sendiri @ KeJa TeTaP

   Pening pikir sal keja.. Minta keja sana isi borang sini masih tak dapat keja.. Kawan-kawan aku SPM je tapi keja punya la hebat.. Heran juga aku.. Pape pun kita kena pikir positif sebab tue rezeki diorang..Betoi tak..??
ada sorang member cakap kata aku memilih keja..Bukan memilih dah tempat keja tue tak ada surau tak ada ruangan khas untuk solat takkan nak keja situ kotttt!!! agak-agak ar kan..??? lepas tue diorang cakap lak tue bukan alasan tak keja kat mana-mana pun boleh solat..Hmm senang je diorang cakap kan.??? memang kat mana-mana boleh solat tapi lagi bagus kalau ada tempat khas bersolat untuk pekerja..takla terkejar sana sini time rehat.Barulah rehat boleh digunakan sebaik-baiknya..hehe.

Lepas SPM sementara tunggu result aku penah jadi capkang..
lebih kurang macam kat bawah nie la keja dia:
Gambar Hiasan

 Keja capkang level dia paling bawah di tempat pembinaan mana-mana pekerja boleh pangil kita untuk membantu diorang termasuk orang indon..Sedih gila aku time tue..

 Selang seminggu lepas tue:


Gambar Hiasan
 Korang tengok gambar kat atas kemudian bayangkan dalam seminggu aku boleh jadi macam tue (atas tue gambar hiasan bukan aku..hehe),, Memang teruk keja capkang.. Memang kalau boleh aku taknak dah keja capkang nie.. Patut la time tue orang pangil aku muka capkang..hehhee


Comments
2 Comments